Zelf Bloemschikken

Het nieuwe seizoen Bloemschikken start elk jaar in september. U kunt zich nog inschrijven voor de cursus van het nieuwe seizoen. De lessen zijn van 20:00 uur tot 22:00 uur in het Zone college ( voorheen de de Groene Welle) aan de Koggelaan 7 te Zwolle. Het cursusgeld bedraagt €68,25 voor leden en €84,- voor niet leden. Hiervoor krijgt u 7 lessen (op donderdagen). U mag 2 seizoenen (van elk 7 lessen) volgen zonder dat u lid bent van de KMTP (Groei & Bloei). We gebruiken materialen uit de winkel, tuin of berm. Juist door het werken met de verscheidenheid aan materialen leer je allerlei mogelijkheden zien. Meer informatie over onze bloemschikcursussen.

De Groepen

De lessen worden gegeven door gediplomeerde leerkrachten van het Zone College. De basis van de opdrachten is gelijk. Natuurlijk is het resultaat van de gevorderde groepen iets anders dan van de beginners groep. U gaat altijd met iets moois naar huis!

BEGINNERS GROEP / MIDDEN GROEP / BIJZONDER GROEN GROEP
Er zijn 7 lessen gepland steeds op donderdagen:  14 september 2023, 19 oktober 2023, 16 november 2023, 14 december 2023, 24 januari 2024, 29 februari 2024 en 21 maart 2024.

NB: BIJZONDER GROEN GROEP met iedere keer een andere docent

Meer Info

Hoe kom ik aan materialen? Die neemt u zelf mee. U kunt materialen uit de winkel, tuin of berm meenemen. Juist door het werken met de verscheidenheid aan materialen leer je zien, wat er allemaal mogelijk is.
Betalen? Betaling vindt uitsluitend plaats door middel van het afgeven van een eenmalige machtiging voor het automatisch afschrijven van het cursusgeld. Afschrijving vindt plaats in het 4e kwartaal van het jaar waarin u zich inschrijft. (doorgaans aan het begin van de cursus).
Annuleren? Bij wie zich, na inschrijving, helaas door onvoorziene omstandigheden alsnog moet afmelden, wordt €5,- in rekening gebracht voor administratiekosten.

Bij voorkeur via mail aan:

dhr. A. Vos       email: avos.1(at)home.nl

of